Hehehee, Dingon uusi teemabiisi:

 

 

 

Pää on mulla tehty varmaan umpiluusta.

Kaikki nestemäinen valui alas suusta. / kaikki makkaratkin katos alas suusta

Pärstältäni olin niin kuin punatulkku. / mielestäni olin niin kuin suuri julkku

Ja kavereiden mielestä jo aivan täysi mulkku.


Mä aina remusin ja lemusin ja rahaa vippasin.  / safkaa

Ja kavereiden paukut vielä salaa kippasin. / Ja kavereiden herkut vielä salaa ahmaisin

Mä olin häirikkö, mä olin häirikkö.

Mä aina öykkäsin ja möykkäsin ja naiset säikytin.

Ja grogilasin vielä jonkun syliin läikytin. / lonkku- / äipän

Mä olin häirikkö, mä olin häirikkö.


Häiris änkee tunkee mahtailee, kuin sika käyttäytyy.

Häiris siellä missä juhlitaan, myös aina näyttäytyy.

Häiris käytöksellään kerää kaiken huomion.

Ja siitä kovan ryyppymaineen saanut Suomi on.  / Ja siitä kahjon koiran maineen saanut Diksu on!


Niin kuin kissanpaska maistui aamuin suussa. / Niin kuin kissanpaska maistui Rokan suussa XXDDD

Silloin alkoi aate itää umpiluussa.

Voishan sitä elää varmaan fiksumminkin.

Ja kavereiden kanssa ottaa tyylikkäästi drinkin. / Ja kavereiden käytöksestä ottaa tyylikkäästi vinkin


Mä aina remusin ja lemusin ja rahaa vippasin. / safkaa

Ja kavereiden paukut vielä salaa kippasin. / herkut vielä salaa nappasin

Mä olin häirikkö, mä olin häirikkö.

Mä aina öykkäsin ja möykkäsin ja naiset säikytin.

Ja grogilasin vielä jonkun syliin läikytin. / viini- / myöskin iskän

Mä olin häirikkö, mä olin häirikkö.


Häiris änkee tunkee mahtailee, kuin sika käyttäytyy.

Häiris siellä missä juhlitaan, myös aina näyttäytyy.

Häiris käytöksellään kerää kaiken huomion.

Ja siitä kovan ryyppymaineen saanut Suomi on. / Ja siitä kahjon koiran maineen saanut Diksu on!


Vaikka mulle selvis: Löytyy monta muuta,

joilla koko nuppi myös on umpiluuta.

Mutta jos vain antaa vinkin portsarille, / Mutta jos vain antaa vinkin Millanille XXXDDD

se kyllä antaa sellaiselle potkun persuksille.


Mä ennen remusin ja lemusin ja rahaa vippasin. / safkaa

Ja kavereiden paukut vielä salaa kippasin. / herkut / nappasin

Mä olin häirikkö, mä olin häirikkö.

Mä ennen öykkäsin ja möykkäsin ja naiset säikytin.

Ja grogilasin vielä jonkun syliin läikytin. 

Mä olin häirikkö, mä olin häirikkö.


Häiris änkee tunkee mahtailee, kuin sika käyttäytyy.

Häiris siellä missä juhlitaan, myös aina näyttäytyy.

Häiris käytöksellään kerää kaiken huomion.

Ja siitä kovan ryyppymaineen saanut Suomi on. / Ja siitä kahjon koiran maineen saanut Diksu on!