elämä on niin kuin sirkus sariola

kun luulee asettuvansa niin erehtyy

vapaus merkitsee laivaa ilman ankkuria

kättä joka tähtiin ylettyy

joillekin on luotu kauniit kasvonpiirteet

joillekin taas kyky nauttia

joillakin on pieni koti minne mennä

mulla on vaan tie jota kulkea


minä lähden sinne, missä nauraa saa

nimeni on Dingo, se saa kulkemaan

katson taakse vielä, pahaan kaupunkiin 

joku huutaa Dingo, painu helvettiin!


minä lähden sinne, missä nauraa saa

nimeni on Dingo, se saa kulkemaan

katson taakse vielä, pahaan kaupunkiin 

joku huutaa Dingo, painu helvettiin!


elämä vie minua kuin kulkukoiraa

koiraa jonka isäntä kuollut on

silti sydän täynnänsä on uutta voimaa

on kaulapantaani merkitty "koditon"

on taivas aattona juhlissani

ja rakkurit mua turhaan pyydystää

on yksi ruoskan jälki kasvoissani

toista kuka vain voi yrittää


minä lähden sinne, missä nauraa saa

nimeni on Dingo, se saa kulkemaan

katson taakse vielä, pahaan kaupunkiin

joku huutaa Dingo, painu helvettiin!


minä lähden sinne, missä nauraa saa

nimeni on Dingo, se saa kulkemaan

katson taakse vielä, pahaan kaupunkiin 

joku huutaa Dingo, painu helvettiin!